En helt normal MSN-konversation så här på kvällskvisten

Karin säger:
Sis! jag råkade radera ditt nummer
anna säger:
men mupp
Karin säger:
hehe, upps
mupps
oppsan
anna säger:
poop
Karin säger:
anna säger:
05339574375
_
Karin säger:
vad är det för konstig nolla? i början
anna säger:
det är mitt typsnitt
Karin säger:
aha hahaha
anna säger:
snitt, uuuuuuh
Karin säger:
uuup
h
anna säger:
10101010101010110101013333344444000999
11112222233334444111
oj
konstigt
snitta
snittar
Karin säger:
vad gör du med siffersnittarna?
snittad
anna säger:
det är äckligt
sträng
Karin säger:
uuh
anna säger:
skorpa
bläääääääääääääääääääää
Karin säger:
anna säger:
jag är trätt
trött
Karin säger:
skorv
tratt
anna säger:
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
ch
Karin säger:
jeg er tratt
så låter det på danska i alla fall
anna säger:
ja
Karin säger:
kantarell
anna säger:
sandt
svamp
veke
hehe
Karin säger:
billeder på din lägenhet tak!
anna säger:
men örka
anna inbjuder dig att starta videomottagning (med webbkamera). Vill du Acceptera (Alt+C) eller Tacka nej (Alt+D) till denna inbjudan?
anna säger:
meh hallåelle
Du har accepterat inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).
Du har bjudit in anna att starta videomottagning (med webbkamera). Invänta svar eller Avbryt (Alt+Q) den väntande inbjudan.
anna säger:
oj
Karin säger:
jag har inte tvättat håret på många dagar
anna säger:
jag har städat och äcklat mig
och jobbat
är likamed snuskig anna
Karin säger:
du sr lite turkisk ut
var är du nu?
anna säger:
ser du min turk musche
hemma
Karin säger:
nej
anna säger:
jo
Karin säger:
visa mig ditt boende
anna har accepterat din inbjudan att starta videomottagning (med webbkamera).
Webbkamerasessionen har avslutats.
anna säger:
ser du
Karin säger:
ja  fint!
stort
vitt
vi är lite lika
ooooooooh
moët!
classy
oooh
amarone
classy
now we´re talking
anna säger:
jobbish
Karin säger:
haru nån ballefurre kvar?
anna säger:
a ska sove
Karin säger:
okej!
jobba tidigt imörrn?
höhö
öl
anna säger:
sniggt
nej mineralvayyen
Karin säger:
aha
anna säger:
fö fann
Karin säger:
önsketänkande
anna säger:
oj
turkigt
hehe
Karin säger:
fast sodavand är bedre
än öl
er
anna säger:
öl finns i herrns kyrreskårre
Karin säger:
anna säger:
sodavand är läsk
Karin säger:
danskarna är konstiga
anna säger:
jag har rporrefarre premme
Karin säger:
sprattelvand
anna säger:
rusbrus
men det är norska
Karin säger:
ja, såg det på fejjan
skönt
anna säger:
ful hårfärg
Karin säger:
du är fin sis!
oj,
anna säger:
råttig
Karin säger:
skrev det innan jag såg vad du skrev
anna säger:
ja
jaha
Karin säger:
jaha!?
so what
anna säger:
nej asså jag menar jag löste fel
på mitt
eller ah är lite trötter
Karin säger:
alla löser vi fel ibland
anna säger:
oj jag har stpra tänder
stora
Karin säger:
och vita
jo
mina är grevéfärgade
hehe
anna säger:
gula
Karin säger:
nej
anna säger:
bra låt
syns jeg
Karin säger:
ja, du syns men hörs ej
anna säger:
kolla fulfrillan
Karin säger:
men jag ser vad du lyssnar på
hehehehe
hehehehehe
heh
långhårig syster
!
fffutt
anna säger:
per uk
Karin säger:
låter den frisyren du har nu
"pfffutt"
anna säger:
back to da bisniz
bizniz
Karin säger:
beezniz
for shizzle
anna säger:
rizzle
fo shoa
Karin säger:
razz
kickflipper
anna säger:
low
Karin säger:
vildt
yeah
kickflipper snildt
anna säger:
hallå, bra låt
Karin säger:
yeah
deer tick
anna säger:
teer dick
Karin säger:
hehe
hoho
anna säger:
hihih
höhöhöhöh
hyhy
oj lolla mitt huvve
Karin säger:
som anina
anna säger:
kolla
Karin säger:
annina
hur stavar man
fult
nästan anita
anna säger:
vem är anita
niiita
Karin säger:
walters mamma
anna säger:
just det
jo jut det
yo yutsy
ju jutsu
Karin säger:
jatzy
yatsy
anna säger:
yatzy för fan
Karin säger:
yetsetter
jetsetter
anna säger:
hehe
svarte petter
petter
Karin säger:
jetzt
anna säger:
hans petter
Karin säger:
jäst
anna säger:
hirskölen
Karin säger:
ernst kirchsteiger
anna säger:
kristoffer tvillingbrollan
den här chatten skulle man kunna ha som ett blogginlägg
blogg
spunk
låter som en sjukdom
Karin säger:
haha! ja, kanske blir cornstreetblogginlägg
anna säger:
körnstret
Karin säger:
är klorran en timme mer i turkiet än i sverige
?
anna säger:
jaaaa
Karin säger:
oj
klockan är imorgon hos dig
anna säger:
respektah
jaaa
som faan
jag är en dag äldre än du
Karin säger:
kahvalti-dags snart
anna säger:
och snart är jag 25
mmm göttans göttans
Karin säger:
ja,    men vi kommer inte hinna skicka nåt
anna säger:
neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Karin säger:
för postflygen flög inte, men du får present när jag kommer!
förresten
anna säger:
men postbåten då
hehe
Karin säger:
den där berlockgrejen och kedjan du har, var är den ifrån
anna säger:
guppy
pillegrirre
Karin säger:
okej
anna säger:
fin som snus
snus är ju inte ens fint
det är ju äckligt som fan
Karin säger:
tänkte köpa en thomas sabo-sån men så kom jag på att du hade en
nej, bajsäckligt
anna säger:
det är ju för fins för fan
fint
min är ju b...
b som i budget
Karin säger:
då kan jag köpa ändå!?
vad ska jag köpa till dig, är så svårt
en kanin?
anna säger:
nej gud köp ett bregottpake
t
Karin säger:
okej!
ett förgyllt bregottpaket
hotpants i sot
spot
anna säger:
hehe
spot
Karin säger:
kiehls lip balm
anna säger:
va
så jävla bra
Karin säger:
kan inte du skriva en önskelista?
du fyller ju tjugofem det är coolt
anna säger:
men du behöver inte tjakka ngt
Karin säger:
pappa ska ge dig pengar
anna säger:
ska han?
du får ju inte säga
Karin säger:
nej, men jag skojade han ska under inga omständigheter ge dig kosing
anna säger:
kosing
haha
kul
sitter han där
Karin säger:
han sover
anna säger:
pappiraaul
aha
Karin säger:
jag är ju i min säng
vore läskigt
om pappa satt bredvid
anna säger:
men det lät lite som pappa
ska under inga omständigheter ge dig kosing
Karin säger:
kosing
anna säger:
pappa lksom
Karin säger:
det låter som goseplutt eller nåt på norska
din lille kosing
fina!
dyrberg
anna säger:
dyrberg och kosing
Karin säger:
haha
anna säger:
köpte dem'
har ju letat som fan
Karin säger:
billigdal
anna säger:
sen jag tappade ett av mina gamla
billligdal
vae inge kul
Karin säger:
oj
ber om ursäkt
anna säger:
de kosta bara trehundrapengar
Karin säger:
många pengar men värt
anna säger:
billigt
älskart
Karin säger:
hehe
det är roligt för när vi skriver så hör jag alla ord i huvet som jag vet att du skriver dem
anna säger:
jag veet
jag också
Karin säger:
anna säger:
som älskart menar du
Karin säger:
ja
anna säger:
kuuuul
loooooooolit
Karin säger:
oliver
har jag inte träffat på lämge
n
uffe
anna säger:
jag har fan inte träffat uffingen på ett år
eller mer
Karin säger:
jo
i somras
anna säger:
men serre måste sova
göran
nähä
Karin säger:
orre
jo
systemkameraköpdagen
anna säger:
aj löv katt pavver
mmm sant
Karin säger:
sexii
anna säger:
ta kort
så kan du ah mig i blöggen
Karin säger:
kan ikke
bara i skyoo
anna säger:
ingen kamra
Karin säger:
skype
anna säger:
kamra hehe
Karin säger:
tog bild med mobilen på dig nu
anna säger:
men serre måste sova'
Karin säger:
orre
anna säger:
kerre
sorre gorre
Karin säger:
om exakt två månader kommer jag till dig!
gorrenarre
anna säger:
jeeeeeeeeeeeeeeejj
Karin säger:
!
anna säger:
vi seeeeeeeeeeees
och hörrs
Karin säger:
jaaaaaaaaa!
jaa
anna säger:
gotten natten
pusss
Karin säger:
hälsa kim
anna säger:
och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam
ska jag
Karin säger:
guten nacht!
kraaaaaaaaaaaaaamm
anna säger:
han hälsar säkert tillbaka
Karin säger:
dröm sött
anna säger:
su meed
du
Karin säger:
inte om konsumberit
anna säger:
eller aniiiiiita
Karin säger:
älskar dig sis!
natti
anna säger:
älskar dig!
sov g'ttans
Karin säger:
väldans väldans
anna säger:
ha
Syster säger:
poop
05**********
Paris säger:
vad är det för konstig nolla? i början
Syster säger:
det är mitt typsnitt
Syster säger:
snitt, uuuuuuh
10101010101010110101013333344444000999
11112222233334444111
oj
konstigt
snitta
snittar
Paris säger:
vad gör du med siffersnittarna?
snittad
Syster säger:
det är äckligt
sträng
Paris säger:
uuh
Syster säger:
skorpa
bläääääääääääääääääääää
Syster säger:
jag är trätt
trött
Paris säger:
skorv
tratt
Syster säger:
uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuus
ch
Paris säger:
jeg er tratt
så låter det på danska i alla fall
Paris säger:
kantarell
Syster säger:
sandt
svamp
veke
hehe
Paris säger:
jag har inte tvättat håret på många dagar
Syster säger:
jag har städat och äcklat mig
och jobbat
är likamed snuskig syster
Paris säger:
du ser lite turkisk ut
Syster säger:
ser du min turkmusche
Paris säger:
nej
Syster säger:
jo
Syster säger:
oj jag har stpra tänder
stora
Paris säger:
och vita
jo
mina är grevéfärgade
hehe
Syster säger:
back to da bisniz
bizniz
Paris säger:
beezniz
for shizzle
Syster säger:
rizzle
fo shoa
Paris säger:
razz
kickflipper
Syster säger:
low
Paris säger:
vildt
yeah
kickflipper snildt
Syster säger:
just det
jo jut det
yo yutsy
ju jutsu
Paris säger:
jatzy
yatsy
Syster säger:
yatzy för fan
Paris säger:
yetsetter
jetsetter
Syster säger:
hehe
svarte petter
petter
Paris säger:
jetzt
Syster säger:
hans petter
Paris säger:
jäst
Syster säger:
hirskölen
Paris säger:
ernst kirchsteiger
Syster säger:
kristoffer tvillingbrollan
den här chatten skulle man kunna ha som ett blogginlägg
blogg
spunk
låter som en sjukdom
Paris säger:
haha! ja, kanske blir cornstreetblogginlägg
Syster säger:
körnstret
Syster säger:
fin som snus
snus är ju inte ens fint
det är ju äckligt som fan
Paris säger:
pappa ska ge dig pengar
Syster säger:
ska han?
du får ju inte säga
Paris säger:
nej, men jag skojade han ska under inga omständigheter ge dig kosing
Syster säger:
kosing
haha
kul
sitter han där
Paris säger:
han sover
Syster säger:
pappiraaul
aha
Paris säger:
jag är ju i min säng
vore läskigt
om pappa satt bredvid
Syster säger:
men det lät lite som pappa
ska under inga omständigheter ge dig kosing
Paris säger:
kosing
Syster säger:
pappa lksom
Paris säger:
det låter som goseplutt eller nåt på norska
din lille kosing

Kommentarer
Postat av: Valentina

Paris and Edvard are alive! Paris and Edvard are alive!

2010-04-23 @ 13:31:30
URL: http://www.lafatasapiente.splinder.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0