Hat

Jag hatar vita leggins. Jag hatar vita leggins som slutar strax under knät. Jag hatar att sätta på mig en tröja när deodoranten ännu inte har torkat. Jag hatar schlager. Jag hatar dansband. Jag hatar beroenden. Jag hatar cigaretter. Jag hatar cigarettlukt. Jag hatar snuslukt. Jag hatar likmaskar i soptunnan. Jag hatar husspindlar på väggarna. Jag hatar att sova med linser. Jag hatar att sova med smink. Jag hatar fett hår. Jag hatar sendrag. Jag hatar femtioöringar. Jag hatar taxklack. Jag hatar Monkis omklädningsrum.

Kommentarer
Postat av: Valentina

Me too! I hate the same things!

2010-02-12 @ 14:23:03
URL: http://www.lafatasapiente.splinder.com
Postat av: sistah

Ord! Jag hatar också vita leggings, speciellt den korta varianten. Kan inte beskriva hur mycket jag hatar det...

2010-02-12 @ 21:13:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0